Kannustajat

MLL Vesilahden Yhdistys on toukokuussa mukana Pirkanmaan Osuuskaupan Kannustajat-äänestyksessä, jonka kautta voimme saada tärkeää tukea yhdistyksemme toimintaan. Osuuskauppa tukee paikallisten lasten ja nuorten harrastamista ja hyvinvointia 35 000 eurolla. Siitä, miten tämä potti jakautuu äänestyksessä mukana olevien seurojen ja yhdistysten kesken päättävät POK:n asiakasomistajat. Äänestäminen ei maksa sinulle mitään, mutta auttaa meitä saavuttamaan unelmiamme. Mitä enemmän ääniä saamme, sitä suurempi tukipottimme on. Muista siis äänestää meitä, kun äänestyskutsu tulee sähköpostiisi! Lisätietoja Kannustajista on osoitteessa kannustajat.fi.

Yhdistyksen toiminnan tavoitteena on edistää kunnan lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia.
Luomme perheille ja lapsille kohtaamismahdollisuuksia (perhekahvilat, Vaavinkaiset-vertaisryhmä pienten vauvojen vanhemmille), joista perheet saavat vertaistukea ja lapset kavereita. Haluamme tarjota lapsille edullista harrastustoimintaa. Yhdistyksellä on jumppakerhoja alle kouluikäisille lapsille sekä perhetemppula koko perheen yhteiseen touhuamiseen. Lisäksi järjestämme vuosittain muuta toimintaa ja tapahtumia sekä muistamme sekä ekaluokkalaisia että vauvan saaneita perheitä.  Kesäisin pidämme liikennepuistoa, johon palkkaamme ohjaajiksi paikallisia nuoria.
Toimintamme on avointa kaikille kuntalaisille.

Tukisummalla saisimme varmistettua säännöllisen toiminnan jatkumisen laadukkaana ja vähintään nykyisessä laajuudessaan. Lisäksi osan tukisummasta käyttäisimme lastenteatterin tai -konsertin tuomiseksi Vesilahdelle tai vaihtoehtoisesti koko perheen teatteri/konserttimatkan järjestämiseen.

Nyt hyvän kiertoon laittaminen on helpompaa kuin koskaan! Muista siis äänestää MLL Vesilahden yhdistystä, kun sähköpostiisi kilahtaa kannustajien äänetyslinkki 14.-16.5.2024! Äänestysaikaa on toukokuun loppuun saakka.