Vaavinkaiset

Seuraava vaavinkaisryhmä aloittaa 20.3.2024!

Tervetuloa myös perhekahviloihimme maanantaisin Kirkonkylälle sekä Narvaan!

Vaavinkaiset-vertaisryhmä on tarkoitettu ensisijaisesti n. 2-6 kk vauvoille ja heidän vanhemmilleen. Ryhmästä muodostuu oman näköisensä ryhmäläisten toiveiden mukaan; ohjatun laulu- ja lorutuokion lisäksi ryhmässä keskustellaan, kahvitellaan ja paneudutaan ryhmäläisten toiveiden mukaisiin aiheisiin.

Aika ja paikka

Ryhmä kokoontuu yhteensä 10 kertaa, Kirkonkylällä Tapolanpirtillä. Tapaamiset ovat keskiviikkoisin noin 9:30-12. Tarkemmat tiedot ilmoittautumisen jälkeen.

Ohjattujen tapaamiskertojen jälkeen ryhmä voi halutessaan jatkaa kokoontumisia oma-aloitteisesti.

Ohjaajat: Kira Haapala ja Ninni Koskensalo

Hinta

Vaavinkaiset on ilmainen MLL:n Vesilahden paikallisyhdistyksen jäsenille. Ilman jäsenyyttä hinta on 20 €. Saadaksesi jäsenhinnan 0€,  riittää kun laskutushetkellä olet jäsenemme sekä sitoudut maksamaan vähintään yhden jäsenmaksun.

Lisätietoja: vesilahden.yhdistys@mll.fi