Yhdistyksen jäsentietoja ylläpitää Mannerheimin Lastensuojeluliiton keskusjärjestö keskitetyssä jäsenrekisterissä.  Jäsenrekisterin tietosuojaseloste

Tietoa yhdistyksestämme

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1925 ja jäsenmäärämme on n. 160.

Toimimme vesilahtelaisten lapsiperheiden hyväksi järjestäen monenlaista toimintaa ja tapahtumia. Teemme myös yhteistyötä eri toimijoiden, kuten neuvolan, varhaiskasvatuksen ja muiden yhdistysten kanssa.

Pyrimme järjestämään perheille sellaista toimintaa jota Vesilahdella kaivataan. Siksi odotamme yhteydenottoasi- kerro, mitä voimme yhdessä tehdä lasten parhaaksi.

Vuonna 2024 perustoimintaamme kuuluu perhekahvilat Narvassa sekä Kirkonkylällä, tenavajumpat Narvassa ja Kirkonkylällä sekä Vaavinkaiset-vertaistukiryhmä vauvaperheille.

Tämän lisäksi järjestämme erilaisia tapahtumia lapsille sekä koko perheelle, liikennepuiston kesäloman ensimmäisillä ja viimeisillä viikoilla sekä osallistumme erilaisiin tapahtumiin.

Toivotamme tervetulleeksi iloiseen ja innokkaaseen joukkoomme lisää aktiivisia toimijoita ympäri Vesilahtea. Olet tervetullut kaikille avoimiin kokouksiimme. Seuraavan kokouksen aikaa ja paikkaa  sekä muita mieltä askarruttavia asioita toiminnastamme voit kysellä sähköpostitse osoitteesta vesilahden.yhdistys(a)mll.fi .

Lisää vapaaehtoistoiminnasta voit lukea myös täältä.