Perhekahvila

KIRKONKYLÄ, Tapolanpirtti

Osoite Tapolantie 1 (punainen hirsirakennus).

Kirkonkylän perhekahvila avoinna jälleen maanantaisin klo 9:30-12.

Tervetuloa mukaan vaihtamaan kuulumisia alueen muiden lapsiperheiden kanssa ja kahvittelemaan! Välipalaa tarjolla 1,50€/perhe.

Facebook ryhmä MLL perhekahvila Vesilahti

NARVA, Kyläkirkko

Osoite Ketolantie 4 (Narvan koulua vastapäätä)

Maanantaisin 9:30-12

Välipalatarjoilu 1,50€/perhe,

ruokakerroista, jolloin on tarjolla lounasta lapsiperheille maksutta, ilmoitetaan erikseen tällä sivulla.

Ruoka on aina laktoositon.

Ruokakerrat ja extraohjelma, syksy 2023

-tarkentuu ajan edetessä, muutokset mahdollisia-

4.9.2023 Syyskauden aloitus, maksuton välipalatarjoilu molemmissa perhekahviloissamme!

Perhekahvila on kaikille lapsiperheille avoin kohtaamispaikka: mahdollisuus tutustua muihin samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja saada lapsille leikkiseuraa.

Perhekahvilassa jutellaan, kahvitellaan, leikitään ja piirrellään/väritellään. Toisinaan meillä voi olla pieniä musatuokioita tai ohjattua askartelua. Vanhemmille on tarkoitus järjestää kerran kuukaudessa ruokakertojen yhteydessä pientä extraohjelmaa, josta ilmoitetaan erikseen.

Perhekahvila muotoutuu kävijöidensä mukaan ja ohjaajille voi esittää toiveita perhekahvilan sisällöstä. Perhekahvilat pyörivät vapaaehtoisvoimin ja uudet vapaaehtoiset ovat aina tervetulleita mukaan toimintaan, kysy rohkeasti ohjaajilta!

Perhekahvilaan voi tulla ja lähteä vapaasti oman aikataulun mukaan.

Perhekahvila on kiinni koulujen loma-aikoina, jos ei toisin ilmoiteta.

Huom! Tulethan paikalle vain täysin terveenä, huolehdit käsi- sekä yskimishygieniasta ja toimit aina ajankohtaisten epidemiaohjeistusten mukaan.

Suosittelemme matkojen jälkeen pidättäytymään toiminnastamme, kunnes mahdollinen koronatartunnan itämisaika on ohitettu.

Perhekahvilaan kaivataan uusia vapaaehtoisia  kuluvalle kaudelle!

Kirkonkylän Perhekahvila toimii Tapolanpirtin tiloissa maanantaisin 9:30-12.

Narvan Perhekahvila toimii Kyläkirkon tiloissa niin ikään Maanantaisin klo 9:30-12.

Vastuuvuorossa olevana sinun tärkein tehtäväsi on olla paikalla avaamassa ovet sekä hoitamassa perhekahvilan pienet askareet. Näihin askareisiin sinut luonnollisesti perehdytetään sekä olemme tukenasi aina kun siihen on tarvetta!

Perhekahvilat muotoutuvat kävijöiden ja ohjaajien näköiseksi, voit siis halutessasi kehitellä toimintaa vastuuvuorollesi.

Tärkeintä kuitenkin on mahdollistaa perheiden kohtaaminen ja siihen riittää jo ovien avaaminen, pikkuaskareiden tekeminen sekä  paikan päällä oleminen Perhekahvilan aukiolon ajan.

Mikäli voisit olla avuksi kuluvan kauden aikana, otathan yhteyttä joko puhelimitse 045 139 5631 tai sähköpostitse vesilahden.yhdistys@mll.fi niin kerromme lisää. Myös Facebookin messenger toimii mainiosti! (MLL Vesilahti)

Kiva jos tulet mukaan!