Jumpat ja tanssiliikunta

Jo alkaneisiin jumppiin paikkoja voi kysyä sähköpostilla vesilahden.yhdistys(ät)mll.fi.

Vanhempi-pikkulapsijumppa

Keskiviikkoisin klo 10-10:45

Narvan kyläkirkolla, Ketolantie 4.

Tässä jumpassa pääpaino on vanhemman liikkumisessa.

Jumppaamaan ovat tervetulleita kaikki, liikkeet sovitetaan jokaiselle sopiviksi! Voit jumpata osittain lapsen kanssa tai lapsi voi nukkua kaukalossa tai leikkiä vanhemman jumpatessa kunkin lapsen iästä ja koosta riippuen.

Hyvä ikä lapselle on noin 0-2 v, luotamme tässä vanhempien omaan arvioon siitä mahdollistaako lapsi vanhemman keskittymisen jumppaan.

Ohjaajana Heidi Holopainen.

Ryhmä toteutuu viikosta 10 (6.3.24) alkaen 10 kerran ajan, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 5.

Hinta 45€, MLL:n Vesilahden yhdistyksen jäsenille 35€.

TENAVAJUMPPA 4 - 7 -vuotiaille

Ryhmä 1: Maanantaisin 18:15-19:00 Narvan liikuntasalissa

Ryhmä 2: Keskiviikkoisin 17-17:45 Peiponpellon liikuntasalissa

Tenavajumpassa pistetään jalat ja kädet heilumaan vaihtelevien liikunnallisten leikkien ja välineiden avulla. Ryhmän toiveita kuunnellen voidaan toteuttaa temppuratoja ja muuta mukavaa liikunnallista tekemistä.

Ohjaajat; Ryhmä 1, Narva: Wilma Karlsson & Iita Lilja

Ryhmä 2, Kirkonkylä: Iiris Tapanainen & Minttu Laine

Syyskausi

Narva; 4.9.-27.11.23, Kirkonkylä; 6.9.- 29.11.23

(Syyslomalla ei jumpata)

Kevätkausi

Narva; 15.1.-29.4.24, Kirkonkylä 17.1.-24.4.24

(Talvilomalla vk 9 & pääsiäismaanantaina ei jumppaa)

• syyslukukaudelle:  35€ / perheen 1. lapsi, 30€ / perheen seuraavat lapset,
  • kevätlukukaudelle:  40€ / perheen 1. lapsi, 35€ / perheen seuraavat lapset.

Kun perheen aikuisista vähintään 1 on MLL Vesilahden jäsen, on oikeutettu alennukseen 10€/kausi/lapsi.

Korona- tai muiden vastaavien rajoitusten tiukentuessa ja niiden mahdollistaessa pyrimme ensisijaisesti jakamaan ryhmän kahteen 1/2 tunnin ryhmään. Tämä ei vaikuta jumppien hintoihin.

Huom!

Mikäli lapsesi tarvitsee erityistä tukea ryhmässä toimimiseen ja ohjeiden noudattamiseen, tulee lapsella olla oma avustaja mukana.

PERHETEMPPULA

Ylämäen liikuntasali

Sunnuntaisin klo 15-16

Syyskausi 2023 alkaa 10.9. ja päättyy 26.11.2023

Kevätkausi 2024 alkaa 14.1.2024

Sunnuntaisin Ylämäen liikuntasali on varattu perheiden vapaamuotoiseen käyttöön klo 15-16.

Vuoro on maksuton ja siellä saa vapaasti temppuilla, juosta ja pelata!

Vuorolla voidaan rakentaa yhdessä esim. temppurata, pelailla tai kukin saa tehdä oman perheensä kanssa mitä haluaa. Vuorolla ei ole varsinaista ohjattua toimintaa.

Lapset ovat vuorolla siis oman huoltajansa kanssa, huoltajan vastuulla.

Ei ennakkoilmoittautumista.

Tulettehan paikalle vain terveenä.

Huom! Liikuntasalin ovet ovat auki 14.50-15.10, joten myöhemmin tullessa voi joutua hetken odottamaan, jos emme heti huomaa tulijoita.