Tenavajumpan ilmoittautuminen, Narva

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa lapsesi tenavajumppaan ,ryhmä 1, NARVA,  kaudelle 23-24.

TENAVAJUMPPA 4 - 7 -vuotiaille

Ryhmä 1: Maanantaisin 18:15-19:00 Narvan liikuntasalissa

Tenavajumpassa pistetään jalat ja kädet heilumaan vaihtelevien liikunnallisten leikkien ja välineiden avulla. Ryhmän toiveita kuunnellen voidaan toteuttaa temppuratoja ja muuta mukavaa liikunnallista tekemistä.

Ohjaajat; Ryhmä 1, Narva: Wilma Karlsson & Iita Lilja

Syyskausi Narva; 4.9.-27.11.2023 (Syyslomalla ei jumpata)

Kevätkausi Narva; 15.1.-29.4.24 (Talvilomalla vk 9 & pääsiäismaanantaina ei jumppaa)

syyslukukaudelle: 35€ / perheen 1. lapsi, 30€ / perheen seuraavat lapset,

kevätlukukaudelle: 40€ / perheen 1. lapsi, 35€ / perheen seuraavat lapset.

Kun perheen aikuisista vähintään 1 on MLL Vesilahden jäsen, on oikeutettu alennukseen 10€/kausi/lapsi.

Korona- tai muiden vastaavien rajoitusten tiukentuessa ja niiden mahdollistaessa pyrimme ensisijaisesti jakamaan ryhmän kahteen 1/2 tunnin ryhmään. Tämä ei vaikuta jumppien hintoihin.

Huom!

Mikäli lapsesi tarvitsee erityistä tukea ryhmässä toimimiseen ja ohjeiden noudattamiseen, tulee lapsella olla oma avustaja mukana.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Ethän ole robotti? Kirjoita yhteenlaskun vastaus alle.

viisi + kolme =