Vauvaperheiden iltapala

12.5.2022 klo 18

Vesilahden MLL järjestää Vauvaperheiden iltapalan Torstaina 12.5.2022 klo 18 kirjasto Lähteellä. Iltapalalle ovat tervetulleita vesilahtelaiset vauvaa odottavat sekä vauvansa jo saaneet perheet (nuorin lapsi alle 1-vuotias) tutustumaan toisiinsa ja lapsiperheille suunnattuihin palveluihin.

Suolaisen ja makean purtavan lomassa teille esittäytyvät  MLL Vesilahti, varhaiskasvatus ja neuvola teemalla vanhemmuuden tukeminen sekä paikallinen lastenvaatevalmistaja Unavaate. Lisäksi saatavilla tietoa sosiaalitoimen ja seurakunnan palveluista lapsiperheille.

Perheen vanhemmille lapsille on järjestetty lastenhoito tilaisuuden ajaksi. Ilmoittautumiset viimeistään tiistaina 10.5. täällä.

Lisätiedot: vesilahden.yhdistys@mll.fi

Kerrothan mahdollisista erityisruokavalioista sekä lastenhoitotarpeesta ilmoittautumisesi yhteydessä

Tervetuloa!