Vesilahden MLL:n ja Seurakunnan yhteinen joululahjakeräys

19.10.2021

Vesilahden MLL ja Vesilahden seurakunta järjestävät yhteistyössä joululahjakeräyksen vesilahtelaisten vähävaraisten perheiden lapsille.

Lahjatoiveen voi välittää vapaamuotoisella hakemuksella seurakunnan perhediakonille.

Kerro hakemuksessa lahjan saajan ikä, onko hän tyttö vai poika ja hänen kiinnostuksen kohteensa (esim. "7-vuotias poika, pitää askartelusta" "9-vuotias tyttö, pitää hevosista", "2-vuotias poika, rakastaa pipsa-possua" tms). Lahjatoiveiden toivotaan olevan hinnaltaan kohtuullisia.

Hakemuksien tulee olla perillä perhediakonilla viimeistään 13.11. osoitteella tiina.hiltunen@evl.fi.  Muistathan liittää hakemukseen omat yhteystietosi!

Mahdollisille lahjoittajille tiedoksi; valitettavasti nyt vaikuttaa siltä, ettei keräys ota tänä vuonna tuulta alleen- emme ole onnistuneet tavoittamaan apua tarvitsevia perheitä juurikaan.