Toivon Sydän tuo toivoa lapsille

18.3.2021

- Tilaamalla voit tukea yhdistystämme

Mannerheimin Lastensuojeluliitto (MLL) on auttanut lapsia ja perheitä jo 100 vuoden ajan. Uusi kotimainen Toivon Sydän -mitali kunnioittaa liiton tärkeää työtä tuoden samalla toivoa lapsille: jokaisesta kullatusta mitalista lahjoitetaan 10 euroa suoraan MLL:n toiminnan tukemiseen.

Hyvää tekevä Toivon Sydän on mitali, jolla on merkitystä. Valitse nyt omasi kahdesta eri vaihtoehdosta ja anna tukesi MLL:lle!

KÄYTTÄMÄLLÄ TILAUSNUMEROA  35026815 tukisumma ohjautuu suoraan Vesilahden paikallisyhdistykselle.

Suomalainen Toivon Sydän on MLL:n virallinen tukituote.

• Kaksi eri versiota: perinteinen mitali ja riipusta muistuttava mitali
  • Kaunis 24 karaatin kultaus
  • Ihastuttava lahjaidea
  • Rajoitettu saatavuus
  • Toteutettu yhteistyössä MLL:n kanssa
  • Saatavilla vain Suomen Monetan kautta

Tukimitalin hinta on 20 euroa (ei postikuluja tilaajalle), josta 10 euroa menee suoraan MLL:lle

Suunniteltu ja toteutettu Suomessa

Kullatun Toivon Sydän -mitalin on suunnitellut kultaseppä ja muotoilija Assi Arnimaa-Leinonen. Mitalin on valmistanut kotimainen Kultakeskus Oy, joka on ollut toiminnassa jo yli 100 vuoden ajan. Toivon Sydämestä on saatavilla kaksi eri versiota: perinteinen mitali sekä riipusta muistuttava mitali, jonka mukana tulee MLL:n logolla ja tunnuslauseella varustettu heijastava nauha.

Voitte tilata Toivon Sydämen tästä:

Kullattu Toivon Sydän -tukimitali (suomenmoneta.fi).

Mikäli haluatte tilata useamman mitalin, pyydän ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun:

Puh. 010 80 80 40 (ark. 9-17) tai info@suomenmoneta.fi.

Molemmissa tapauksissa, muista antaa koodi.

Kiitos tuestasi!