Parkour-pajat klo 11-16 kouluikäisille

17.6.2016

Vesilahden MLL järjestää yhdessä Taiteen edistämiskeskuksen ja Parkour Akatemian kanssa 2-3 parkour-pajaa kouluikäisille perjantaina 17.6. klo 11-16 välisellä ajalla. Yhden pajan kesto 1,5 tuntia ja hinta MLL:n jäsenille 10€, ei-jäsenille 15€. Ohjaajat ovat laajasti koulutettuja ja erittäin ammattitaitoisia, joten tällainen tilaisuus tuskin tulee Vesilahdelle kovinkaan pian uudelleen.

Ohjauksessa tutustutaan parkourin perustekniikoihin sekä lajin turvalliseen ja vastuulliseen harjoitteluun. Samalla opitaan harjoittelua tukevia lämmittelyjä ja oheisharjoitteita sekä tietenkin parkourin sosiaalista ja kannustavaa henkeä.

Varusteiksi soveltuu säänmukainen ulkoliikuntavarustus. Kenkien olisi hyvä olla tukevat. Jokaisen kannattaa ottaa oma juomapullo mukaan

Ennakkoilmoittautumiset mahdollisimman pian ja ehdottoman välttämättömiä ryhmien muodostamisen kannalta. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: leena.paulajarvi@gmail.com