Kevätilo-keräys 1.4-15.5.2014

15.5.2014

Jokaisella lapsella on oikeus leikkiin, iloon ja turvaan. MLL auttaa vanhempia kasvattamaan ja suojelemaan lapsia ja iloitsemaan heistä.

Kevätilo-keräys käynnistyy jälleen 1.4.2014! Keräys on yhdistyksille tapa kerätä varoja toimintaan. Keräysaika on 1.4.-15.5.2014.

Kevätilo-keräyksellä hankitaan varoja MLL:n paikallisyhdistysten työlle lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi. 75 % yhdistyksen keräämistä varoista ohjataan paikallisyhdistyksen itse määrittelemälle keräyskohteelle. Neljäsosa keräystulosta varataan Kevätilon järjestämisestä aiheutuvien valtakunnallisten kulujen kattamiseen.

Tänä keväänä keräyskohteemme on ensi vuoden 90-vuotis juhlavuoden tapahtumien järjestelykuluihin. Tarkoituksena on järjestää tapahtumia läpi vuoden.

Voit osallistua keräykseen joko

• lipaskerääjänä.Tulkaa mukaan tunniksi tai pariksi ja olette mukana tukemassa MLL:n vapaaehtoistyötä lasten ja lapsiperheiden hyväksi. Tapaatte paikkakuntalaisia mukavissa merkeissä, saatte tietoa tärkeistä ja ajankohtaisista aiheista - siitä mitä MLL tekee paikkakuntalaistemme hyvinvoinnin tukemiseksi ja mitä lapsiperheille tänä päivänä kuuluu tai

• lahjoittamalla sopivaksi katsomanne summa MLL:n keräystilille Nordea FI97 1596 3000 4004 00 viestikenttään MLL Vesilahti.

Yritykset jotka tukevat meitä:

Keräyslippaita K-Market Vesilahti, K-Extra Narva, S-Market Kirkonkylä, Ravintola Wanha Narva