ZUMBA PERUTTU!

19.2.2012 klo 15:30

19.2. alkavaksi ilmoitettu Zumba on valitettavasti jouduttu perumaan ohjaajan estymisen vuoksi. Koetamme löytää korvaavan vetäjän ja aloittaa uudestaan paremmalla onnella. Seuraa ilmoitteluamme. Pahoittelemme!

HS:n uutinen Pirkanmaan seksirikosepäilystä

MLL:n Vesilahden yhdistys on Helsingin sanomien uutisoinnissa liitetty Pirkanmaalla esiin tulleeseen seksirikosepäilyyn. HS uutisoi epäiltyjen tehneen yhteistyötä MLL:n kanssa.

Seksuaalisesta hyväksikäytöstä epäillyt henkilöt eivät ole toimineet Vesilahden yhdistyksessä ohjaajina.

Yhdistyksellä oli suunnitelmissa aloittaa äideille suunnatut tanssitunnit alkuvuodesta, mutta suunnitelma peruuntui. Äitien tanssitunnit oli tarkoitus järjestää päiväkodin yhteydessä olevassa liikuntasalissa, jota seurat voivat varata käyttöönsä.