Kesätyö leikkikenttätoiminnan ja liikennepuiston ohjaajana

22.3.2020

MLL:n kesätyöpaikat ovat nyt haettavissa! Haemme kahta kesätyöntekijää, joista toinen on OP Tampereen kesäduuni.

Vesilahden MLL järjestää kesällä 2020 ohjattua leikkikenttätoimintaa sekä pyörittää liikennepuistoa kirkonkylän koululla. Etsimme kesäksi 2020 kahta 15 vuotta täyttänyttä nuorta kesätöihin ajalle 27.7-7.8.2020. Toinen palkattavista tulee olemaan alle 18-vuotias. Leikkikenttä- ja liikennepuistotoiminnan ohjaajan tehtäviin kuuluu 6 - 10 -vuotiaiden lasten leikkikenttätoiminnan suunnittelu ja ohjaus Kirkonkylän, Narvan ja Ylämäen kouluilla sekä liikennepuiston pyörittäminen Kirkonkylän koululla. Toivomme hakijoilta reipasta mieltä, oma-aloitteisuutta ja kiinnostusta työskennellä lasten kanssa. Työ edellyttää liikkumista eri koulujen välillä työpäivän aikana. Hakemukset viimeistään 19.4. sähköpostilla vesilahden.yhdistys@mll.fi.

Lisätietoja vesilahden.yhdistys@mll.fi. tai 045 1395631 / Miisa Nieminen.

Tarkempaa tietoa OP:n kesäduunikampanjasta: https://www.op.fi/web/op-tampere/kesaduuni