Vesilahden MLL:n paikallisyhdistys

Kevätkokouskutsu (23.5.2019)
Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous Lammasniemessä torstaina 23.5.2019 klo 18 alkaen.
Vesilahden MLL kutsuu vesilahtelaiset vauvaa odottavat tai vauvansa jo saaneet (alle 1-vuotias) perheet keskiviikkona 15.5.2018 klo 18 Tapolanpirtille tutustumaan toisiinsa sekä paikkakunnan lapsiperheille suunnattuihin palveluihin.
MLL Vesilahden kevätkokous ja naisten ilta Lammasniemessä torstaina 23.5. klo 18 alkaen yhdessäolon, iltapalan ja saunomisen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa sekä uudet että vanhat kävijät - hyvä tilaisuus tutustua paikkakuntalaisiin ja yhdistykseemme!
Hallituksen seuraava kokous Tapolanpirtillä maanantaina 1.5. klo 18.
Seuraava hallituksen kokous pidetään keskiviikkona 17.4. klo 18 Tapolanpirtillä. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita seuraamaan kokousta!
Kirjaston lastenosastolla on ilmainen lapsiparkki 3-7 vuotiaille lapsille tunnetaitoluennon ajan. Lapsiparkkiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.
RSS ATOM