Vaavinkais-ryhmä alkaa 4.2. klo 10:30 Tapolan pirtillä.

4.2.2014

Vaavinkaisryhmä on tarkoitettu ensisijaisesti 2-6 kk vauvoille ja heidän vanhemmilleen. Ryhmästä muodostuu oman näköisensä ryhmäläisten toiveiden mukaan; ohjatun laulu-, leikki ja lorutuokion lisäksi ryhmässä keskustellaan arkisista asioista ja mieltä vaivaavista kysymyksistä.

Aika ja paikka

Ryhmä kokoontuu kerran viikossa tiistaisin klo 10.30 - 12.00 Vesilahden kirkonkylän Tapolan pirtillä (Tapolantie 1). Ensimmäinen kokoontuminen on 4.2.2014. Kymmenen tapaamiskerran jälkeen ryhmä voi halutessaan jatkaa kokoontumisia oma-aloitteisesti.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautua voi sähköpostitse osoitteeseen vesilahden.mll(a)gmail.com. Mukaan mahtuu 10 perhettä.

Hinta

Ryhmään osallistuminen on ilmaista MLL:n Vesilahden paikallisyhdistyksen jäsenille. Muille hinta on 15 euroa.

Mirka Halme mirka.halme(a)gmail.com tai 045 139 5631