Tonttumetsä Pappilassa

1.12.2013

Kiitos kaikille tonttumetsän kävijöille, tontuille ja talkoolaisille.

ERITYIS KIITOS lahjoja tuoneille. 11 vesilahtelaista lasta saa lahjan tänäkin jouluna.

Nähdään ensi vuonna!

Koko perheen joulunavaustapahtuma

TONTTUMETSÄ

Vesilahden Pappilan piha-alueella (Pappilantie 1)

sunnuntaina 1.12.2013 klo 16:00-18:00.

* Tuo oma kirjeesi joulupukin postilaatikkoon toimitettavaksi Korvatunturille, voit myös nähdä tontun vilahtavan… Arvonta

* Joulumuori tarjoaa kävijöille mehua ja piparkakkuja

* Poniajelua

* Askartelua

* Nuotiolla makkaranpaistomahdollisuus, ota omat makkarat mukaan

* Heijastin suunnistusta, oma taskulamppu mukaan

* Mahdollisuus ostaa mm. MLL:n tuotteita

*JOULULAHJAKERÄYS: voit halutessasi lahjoittaa lahjan lapselle, joka jäisi muuten ilman joululahjaa. Jaamme lahjat eteenpäin tarvitseville perheille.

Tarvitsemme lahjoja mm. päivitetty 1.12.

1 kpl poika 10v
1 kpl tyttö 12-14v

Tässä ohjeet pakettien valmistukseen: Lahjan tulee olla paketointu ja mukana pakettikortti jossa tiedot kenelle lahja on (poika/tyttö ja ikä, voi myös merkitä mitä sisältää niin on helpompi jakaa). Kortin pitää olla irrotettavissa.
Pohdi, mitä antaisit omalle lapselle, kummilapselle, lapsenlapselle, veljelle tai sisarelle?
Mistä lapselle olisi jouluna todella iloa?
Lelujen, pelien, kirjojen ja vaatteiden kierrätysajatus on erinomainen idea, mutta ei sovellu Joulupuu -keräykseen.
Vauvoille: ensilelut, vaatteet
Leikki-ikäisille: perusleikkikalut, kirjat, vaatteet, legot
Pienille koululaisille: pelit, kirjat, legot, koulutarvikkeet, urheiluvälineet
Vanhemmille koululaisille: seurapelit, kirjat, urheiluvälineet
Teini-ikäisille: kirjat, kosmetiikka, elokuvaliput, urheiluvälineet, lahjakortit.
Älä laita paketteihin syötävää. Allergiat ovat yllättävän yleisiä!

Olisi mukava jos ilmoittaisit sähköpostiimme vesilahden.mll(a)gmail.com, jos olet ostanut tai aiot ostaa jonkun yllä olevan lahjan niin poistamme sen listalta.

Lahjoja voi tuoda Tonttumetsä tapahtumaan 1.12.2013 klo 16-18 Vesilahden Pappilaan. Lahjoja voi tuoda myös perhekahvilaan maanantaisin klo 9-12 tai pj:n kotiin.

TERVETULOA!

Jos mahdollista, saavuthan paikalle ilman autoa parkkitilan rajallisuuden vuoksi, kiitos!  Autot voi jättää Peiponpellon päiväkodin parkkipaikalle.

Kovan sateen sattuessa olemme Pappilan sisätiloissa. Tapahtuman järjestää yhteistyössä

Vesilahden MLL ja Vesilahden seurakunta