Jooga

19.11.2012

Jooga äideille alkaa ensi maanantaina 19.11.2012 klo 18:50 Kirkonkylän yläasteen voimisteluluokassa, Koulutie 2, ovi C.  Ovet avataan n. klo 18:45 olethan silloin jo paikalla. Hinta MLL:n jäsenille 5€/kerta ja  muille 7€/kerta.

Kundaliinijoogaa kutsutaan tietoisuuden joogaksi. Harjoituksessa yhdistyvät asanat eli fyysiset harjoitukset, hengitys eli pranayama, käsien vaikuttavat asennot eli mudrat, energiaa ja elinvoimaa ohjailevien vartalon lukkojen eli bandhojen käyttö, syvä rentoutuminen, meditaatio sekä äänen käyttö mantroissa.Tunnit eivät edellytä aikaisempaa kokemusta joogasta. Ei suositella raskaana oleville. Ota mukaan oma jooga-alusta ja peitto/lämmintä vaatetta loppurentoutumista varten.

Joogaan voi ottaa myös lapset mukaan tarvittaessa, mutta jokainen huolehtii omista lapsistaan.